7 Nisan 2012 Cumartesi

ELMA DİYETİ

bir arkadasim 130 kg du ve birgun canina tak etti ve elma diyeti yapti 

1ayda 19kg verdi spor yapmadan 2 ay 22kg spor yaparak 3ay 16.5kg verdi 4ay 13.7kg verdi ve tam 71.2 kg verdi 

ben onu gorunce buyuk bir soka girdim cunku 4 ay kendini eve kapatmisti sonra birgun kapi calinca sok gecirdim 59 kilo bir hatun :uhm::uhm::uhm: ruya sandim 

sonra anatti birgun oyle bunalima girdini ve karar verdini elma yiyerek nekadar guzel bir hatun olcani soylemis kendi kendine 


ve benimde kilolu oldumu bildi icin ilk bana geldi ve beni acayip gaza getirdi 
6gundur bende yapiyorum ve tam 8.100 kg gitti arkadaslar 

gunde 1 kilo yesil elma ve yesil cay ve 3 lit su icerek 95kilo basladim 86.9kiloyum suan ve hedefim 28kilo daha vermek ilk ay spor yapma dedi vucut bu besine alisin dedi ikici ay dan sonra vucut hem daha zayif hem daha dinc 

bende sizinlen bunu paylasmak istedim eyerki gercekten istersek 130kilo hatun 4 ayda 59 olursa bizde oluruz demi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder